Уроки




2.Дидактична гра „Хрестики - нолики”

Сьогодні ми проводимо гру “Хрестики-нолики”. Клас ділиться на дві команди. Перший ряд - “Хрестики”,другий  ряд - “Нолики”. Перед Вами поле, де вказані  номери питань, на які  Ви повинні будете дати відповідь. Ви  вибираєте питання, якщо відповідаєте правильно, то замість питання на ігровому полі зявиться знак команди, якщо відповідь  не вірна, то відповідає друга команда. У грі переможе  та команда, чиїх знаків виявиться  більше більше.
Розігруємо, хто почне першим. 
 Питання: Які числа називаються взаємно простими?

Запитання  на  ігровому  полі:
1)Які дроби називаються  правильними?
2)що означає скоротити дріб?
3)Як  додати два дроби з різними знаменниками?
4)Як перемножити два дроби?
5) Як розділити дріб на дріб?
6)Які дроби назив. Взаємнооберненими?
7)Як перемножити мішані дроби?
8) Яка основна властивість  дробу?
9) Як перетворити звичайний дріб у  десятковий

ІY. Повідомлення теми та мети  уроку.

Діти  ви взагалі допитливі? Дуже  добре. Сьогодні  ми  з  вами  дізнаємося  про  породи  собак, їх спосіб  життя, чи корисні  вони. Нам  допоможуть  в  цьому  учні  9-Д класу, які    покажуть  фрагменти свого проекту з біології на тему: „Собака – найрозумніша тварина”, а  ми їм  в  свою чергу  покажемо, як  уміємо  виконувати певні  математичні  розрахунки, використовуючи  наші уміння  додавти, перемножати, ділити, віднімати звичайні  та  десяткові  дроби.

Y. Формування умінь  та  навичок  учнів.

З давніх  давен  живе  поряд  з людиною  собака, вона охороняє її дім, захищає, допомагає  пасти  стадо,  охотиться  на  звіра. Яких  тільки  собак  не  існує – службові, охотничі, декоративні зовсім безпорідні, та  всі  вони  вірно  служать  людині. Не  дарма  говорять, що собака –ліпший  товариш  людині.В  наш  час  виведено  багото  порід  собак.
 Скільки  їх  ви  дізнвєтесь, розгадавши кросворд:


                                                                                     
2. Собаки  бувають  великі  та маленькі . 

Розв`язажіть  цю  задачу  і ви  дізнаєтесь   вагу самої  маленької з них:

а)Маса  однієї з великих собак  55 кг, а вага  самої  маленької  собачки  становить 1% від  цієї  величини. Ск. важить сама  маленька  собачка?
55*0.01=0, 55 (кг)

б)Тепер  визначіть  її зріст. Із  першої строчки  знайдіть найбільше  число,  із  другої найменше, а  із третьої ні те  ні  інше.
Знайдіть  середнє  арифметичне  чисел. Це  число  вкаже  на  зріст  собаки  в  сантиметрах: 




                          Відповідь: 15 см

 Інформація  про сенбернара  та  чихуахуа

3.Дізнайтесь  за  схемою  породу  однієї  з    собак
-охоронців :







YІІ . Самостійна  робота  учнів  за  карточками

Зараз  ви  повинні  визначити  різні  породи  собак , які зустрічаються  в  світі.  Для  цього  ви  виконаєте самостійну  роботу  за  картками. Обчислите  значення виразів, заміните  числа  відповідними буквами і  ви  дізнаєтеся  назви  порід  собак (картку  учень  вибирає  самостійно, залежно від   рівня  підготовки ).




Інформація про  порди  собак, що  були  закодовані.

YІІІ. Підсумок  уроку.
1. Оцінки  за  самостійну  роботу: підніміть руки ті, хто виконав  на 12б завдання; на 11б; на 10б і т.д.

2.Які правила ми  сьогодні  повторили?

3.Діти, які породи  собак  ви  дізналися?

4. Якщо ви наважилися  взяти  цуценя і зрозуміли, що ця собака  підходить вам  та  вашій  родині  запам`ятайте: він  переживе  з вами  всі  моменти   і радощів  і  скрути, даруючи  вам  велику  любов  і  відданість, навіть  віддати  за  вас  життя, якщо  це буде  потрібно.



ІХ. Домашнє  завдання
1)№ 101, зб. В-1
     2)Скласти  зашифрований  приклад  про  тварин.
3) Записати прислів`я та приказки про собаку або  скласти розповідь  про  собачку.


Комментариев нет:

Отправить комментарий